Ontvang het laatste nieuws over mobiliteit
Bij het aanmelden ga ik akkoord met de algemene voorwaarden opgesteld door &Morgen.
Een interactieve challenge van vier weken, waarin medewerkers spelenderwijs gestimuleerd worden om na te denken over – en daadwerkelijk te kiezen voor – duurzamer reisgedrag. Medewerkers vormen teams, gaan de competitie aan, delen ervaringen in een online community en voeren duurzame acties uit.Via het platform zien deelnemers hun impact: ze verkleinen hun voetafdruk (negatieve impact zoals CO₂-uitstoot) én vergroten hun handafdruk (positieve impact).
Wat deze aanpak uniek maakt, is de combinatie van data-analyse, medewerkerbetrokkenheid en gedragsverandering.
Woon-werkverkeer en zakelijk verkeer vormen samen ruim 50% van de gereden kilometers in Nederland. Organisaties die werk maken van duurzame mobiliteit, profiteren van:
26 organisaties in de sector waterschappen deden mee aan de eerste editie. Met resultaat:
Bij &Morgen geloven we dat écht duurzaam mobiliteitsbeleid alleen mogelijk is als medewerkers er zélf onderdeel van zijn. Met de MobiliteitsChallenge maken we dat concreet én leuk. Wil jij ook mobiliteitsverandering van binnenuit realiseren? Neem contact op met Tim of Miriam Melchers van The Footprint Challenge.
Tim is iemand die niet snel opgeeft. Of het nou gaat om een mentale of een fysieke uitdaging, Tim gaat er vol voor en weet de mensen om hem heen mee te krijgen in zijn enthousiasme. Tim is iemand die opvalt, niet alleen vanwege zijn lengte, maar ook vanwege zijn gedegen aanpak.
Wat gebeurt er als je 344 werkgevers bevraagt én vervolgens 50 van hen in real life laat reflecteren op hun mobiliteitsbeleid? Dan krijg je niet alleen data, maar ook richting gebaseerd op kwalitatieve input. En precies dat is wat het nieuwste trendrapport van &Morge biedt.
Klaar om te starten?
Wij maken graag ruimte voor een vrijblijvend gesprek over het realiseren van duurzame mobiliteitsverandering!
Neem contact op